CELEBRACIÓ GRADUACIÓ 4T ESO 

28 de juny 2021

Tot i les dificultats derivades de les restriccions sanitàries pel que fa a la celebració d'actes en centres educatius, finalment sí hem pogut realitzar una acte de graduació per a la promoció 2017-2021 de Quart d'ESO de l'Institut Investigador Blanxart. Podem assegurar que ha estat un èxit de participació dels alumnes, on s'ha implicat tot l'equip docent de quart i altres membres del centre com els conserges Rosa, Manel i Roger. A més l'acte no hauria estat possible sense la col·laboració del nostre tècnic de so i professor de música Tomàs Saiz. Pels que van assistir i  pels familiars interessats, a continuació teniu un enllaç amb totes les fotografies de l'esdeveniment. Esperem que les gaudiu.

 

Àlbum de fotografies

 

Visita als Monestirs Cistercencs

26 de març de 2021

 

El dijous 25 de març els alumnes de segon curs del batxillerat artístic han realitzat una sortida als monestirs cistercencs de Poblet i Santes Creus. Han pogut gaudir de la fantàstica arquitectura d'aquests edificis i conèixer més detalls sobre la vida dels monjos de l'ordre del Císter. També han pogut fer fotografies per poder participar al concurs EFIM 2021 (Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments 2021). Ha sigut una jornada molt profitosa.

Campus Ítaca 2021

18 de març de 2021

 

Entre els dies 8 i 16 de juliol, 5 alumnes de l'Institut Investigador Blanxart participaran a la UAB en el Campus Ítaca. Malgrat la pandèmia, els nois i noies del nostre centre podran compartir espais i experiències educatives i de lleure amb altres alumnes del Vallès. Us reproduïm les valoracions de dos participants en l'edició 2020.
 
_____
 
Quan em van dir que anava al Campus no m'ho vaig creure, estava molt emocionada i contenta.
I quan per fi vam anar, tot allò va superar les meves expectativas. M'ho vaig passar tan bé, vaig conèixer a gent meravellosa, i vam rebre un tracte molt bó per part de tot l'equip. Sobretot, vaig aprendre moltes coses noves, com per exemple, què és una bona alimentació.
Les activitats eren molt creatives i dinàmiques. També agrair per haver-me donat el plaer de poder participar, gràcies.
 
Yosra Tazaghart
 
Mi experiencia en el campus Ítaca fue una verdadera pasada, no me esperaba pasarlo tan bien, al inicio no pudimos hacer el acto de bienvenida, ni al acabar, el acto de despedida por la situación del coronavirus. 
El primer día en el autocar estuvimos bastante callados todos, porque no nos conocíamos, pero a lo largo de ese día fuí haciendo amigos muy rápido y ese mismo día en la vuelta en el autocar ya me hablaba con los de los otros institutos. Hubo muy buen rollo con los alumnos de los otros institutos, a parte ya conocía a alguna persona de antes, lo que no me gustó fue que nos separaron en dos grupos nada más comenzar, pero aún así me lo pasé muy bien y reí bastante. Lo que nos iban enseñando los monitores y las personas que nos hacían los talleres/clases, eran cosas muy interesantes y aprendimos muchísimo en muchos aspectos. Esta experiencia me ha ido bien a la hora de elegir a que me quiero dedicar, ya que allí te enseñan las salidas que tienen las diferentes carreras y te guían a saber que escoger. Me llevo a buenos amigos de allí y un bonito recuerdo. 
 
Alexander Cortés
 
 

Bon dia! Voldria agrair per escollir-me, ja que ha sigut una experiència inoblidable, al principi en donava vergonya estar amb persones que no coneixia però al final em van caure genial. Als dies que ven estar vaig aprendre i em vaig divertir a parts iguals, sobretot agraeixo aquesta oportunitat per conèixer més o menys la universitat i animar-me a fer una carrera.

 

Laia Lorenzo Luna
 
Ha sigut una experiencia única i de les millors que he tingut, hem après a fer experiments,coses sobre la nutrició,l'art urbà.Vaig estar molt contenta perquè em va tocar a mi i és una experiència que només la podràs viure una vegada i la tornaria a repetir.
Tot i el covid hem pogut assistir i ens vam poder portem una nova experiència amb nosaltres.
 

Ylenia herzog